Idol!

Har nyss kollat på kanske det bästa framträdandet i Idols historia!  Erik Grönvall-herreguud vilken stooor röst på en sådan lite kille...helt otroligt!

Annars ikväll har jag vart & lämnat barnen hos min mamma & pappa, de sk ju sova där i 2 nätter nu när vi jobbar!  vad hade vi gjort utan mina älskade föräldrar som alltid ställer upp för oss.. ni är guld värda!

grabbarna fick ge T sin farsdagspresent i dag oxå,eftersom vi jobbar & det är en hel massa saker som ska hinas med på söndag... så då fick de ge honom idag! :)  han blev mkt glad, han fick en snygg skjorta !

har satt i mig en bytta Ben & Jerrys ikväll oxå... gott va det kan jag säga! sitter i min ensamnhet & kollar Tv då får man lov att smaska en hel bytta glass...  :)

Nu ska jag kolla på Cirkus Möller.. sjuka människor!  finns det nå bättre?   :) Såå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0