Rycket!

Nu har jag haft ett super-ryck med att greja litegranna!

har sedan i morse bakat Dumlekladdkaka, gjort ett gäng pannkakor, gjort Chokladfudge, & en Mjuk Pepparkaka !

Nu känns det som om jag ska lugna ner mig ett tag innan det är dax att fara på jobbet...  :)

Kan meddela alla om att våra små bebisar växer & frodas... så söta sååå !

fick en komplimang från en jobbarkompis, hon tyckte att vi kunde få sälja den prickiga katten för många pengar... faktiskt så är den ju väldigt speciell... har då aldrig sett en så prickig kissemiss !  :)

den är en kopia av Pippi Långstrump hästen, Lilla Gubben...  hihi !

Nä nu måste jag sopa upp lite blomjord som den andra 17 veckors kattungen har rivit ner...

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0