Sköna Söndag !

Härligt med söndagar...  imorse sov jag till 10... lovely!

men att gå & lägga sig på kvällen, för att sedan vakna med huvudvärk oxå.. är inte sååå kul.. har haft den här huvudvärken alldels för länge nu... den kommer & går.. är väl nåt som följt med alla virus som flugit omkring härhemma på sistonde...
I dag har T haft hemmamatch, Anton hängde med dit & kollade, det blev 8-8 .
Hampus & jag stannade hemma för att invänta vårt besök för dagen: Veronica, Hannah, Mathias+ Elias & Alva har vart här idag & lekt & busat & fikat!  mkt skojigt hade både barnen & vi !
även grannbarnen var här, så de var 8 barn som lekte tillsammas... :)
det var skoj att träffa & surra med Veronica.. var ju ett låååångt tag sedan sist... typ 1 år eller nåt...
nästan..

Nu har jag städat ihop lite, gjort veckoplaneringen, snart ska jag fixa middag, sedan är det innebandy för heeela slanten ikväll!
åsså blir det såklart lite " paradis Hotel" innan läggdax...  :)

Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0