Swooosh-dagen !

Helloooooo!

Dagen som gått har flygit iväg som bara den !

vi klev upp vid halv nio, grabbarna låg nog & pratade länge igårkväll när de sov så länge imorse !  :)

vi gjorde en riktig myspys frukost som jag brukar göra på helgerna, med äggröra,rostat bröd,nypressad juice,youghurt,...mums !

sedan kom Eriks mamma & hämtade honom, då ville Erik att Hampus skulle hänga på hem till han, så blev det !  :) 

sedan skjutsade jag T & Anton till hockeyträningen, efter jag släppt av dom på nipvallen, for jag ner till Björkå för att träffa min lilla Angel, & lämna jultidningarna, där fick jag nybakt gofika !

sedan swishade jag till stan igen för att åka till några andra som köpt tidningar, lämnade över dessa, sedan tebax på nipvallen!

nu har jag hämtat Hampus hos Erik, på vägen hem plockade vi upp Elias & tog med honom hem till oss!!   :D

om några timmar ska vi på valla för 2 innebandymatcher !  spännande....   :)

vad tycker ni om min nya fina färg på bloggen då?  det är min gulliga kusin Natta, som har fått testa lite bloggdesign som hon håller på att lära sig, då får hon greja med min blogg , jag gillar ju förändringar!  så framöver kanske bloggen ser lite olika ut då & då !  kul som tusan !!

Kraaaam på er!


Kommentarer
Postat av: UlliZ

Hallojs...

Har följt din blogg lite och du verkar ha fullt upp... ;)

Fina barn du har.. Gillar din nya förändring, som sagt det är alltid roligt att göra om lite ibland...

Ha det så bra Vickan.. Kram Ulliz

2009-11-16 @ 11:34:30
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0