Tjoflöjt!

Hej på er vänner!
Nu har jag jobbat klart för den här helgen...
Är ledig imorrn, känns skööönt!
Gårdagen blev mycket trevlig!!
efter jobbet for vi upp till mamsen & käkade middag,sedan packade jag in alla barnens grejor som de haft med sig till mormor & morfar, i bilen,åsså åkte vi till Milo för att fira honom på hans 2-årsdag!
där var det full rulle kan jag säga...  :)  Milo var i toppform!
han hade fullt upp med alla sina nya presenter, av oss fick han en dockvagn samt en ny docka till den!  han verkade tycka mycket bra om dem!
vi fick gofika oxå! Bettan hade gjort en smaskig tårta med aftereight fyllning...smarrigt som tusan var det !!

efter firandet där åkte vi vidare till Valla för grabbarna hade 2 innebandymatcher, som gick väldans bra för dom!  himla duktiga Superhjältar vi har alltså!!

Något farsdagsfirande vart det inte igår, eftersom min pappa jobbade, så han fick sin present-Whiskey, dagen före, & Thomas han fick sin present redan i fredags!  :)

Idag efter fritidshämtningen fick vi med oss 4 barn hem hit!  så det har varit mycket lek & bus här i e.m.  grannbarnen dök upp oxå efter en stund..   :)

Nu har jag kokat mannagrynsgröt, så jag ska smaska lite innan jag går & lägger mig & läser min nya bok jag fick idag: Fyrvaktaren- Camilla Läckberg. 

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå! Snart kommer en ny vampyrfilm :o) twitlight new moon, premiär den 20e...kanske du vill gå på bio med mig? När kommer jultidningarna? kram!

2009-11-10 @ 09:06:11
Postat av: vickan

Hello! Ja, jag vill gärna se den filmen!!! jultidningarna kom idag!

2009-11-10 @ 10:59:39
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Får se till att komma och hämta dem någon dag! Kanske torsdag?? Jag ska till tandläkaren klockan 14, kanske kan komma efter det om ni är hemma?

2009-11-10 @ 18:58:23
Postat av: vickan

..jobbar kväll på torsdag... men jag kan komma med dom till helgen kanske?

2009-11-10 @ 19:57:20
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: angel

ok, låter bra!

2009-11-12 @ 08:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0