bakslag...

trodde jag skulle kunna orka med att jobba i helgen...tji fick jag!

var ut en sväng på affärn igår, skjutsade A till diverse hockeyträningar & lite annat, igårkväll kom bakslaget, en jävulsk hosta har smugit sig på, samt så ont i halsen att jag trodde någon skar mig i halsen med en kniv... okul kan man säga..

men jag är vid gott mod, har bestämt mig att stanna hemma från jobbet i helgen, känns som om man vill ha en elelr ett par dagar då man känner sig PIGG innan man kastar sig tebax i jobbet... pigg är jag inte, även fast febern är borta, känner sig min kropp & själ tröööttt...så trött... har fasen inte vart såhär slut i kroppen sedan förlossningarna tror jag--- om man ska jämföra med nåt... men jag går ut i friska luften med jämna mellanrum, påtar på lite försiktigt med diverse arbetsuppgifter på hemma plan... man vill ju så gärna GÖRA saker, men då får man som ett brev på posten ett bakslag.. har jag lärt mig nu... men jag kämpar på!  :)
så efter denna helgen har jag vart hemma 1 v från jobbet, på måndag har jag sagt till min kropp att vara fit for fight!  må den lyda mig nu !!

kanske t.o.m jag orkar att kolla på ett par av A handbollsmatcher i helgen då... det är väl det enda positiva, jag gör ju inte så mkt arbets insatser på att sitta & titta på sport... så det kan man ju inte missunna sig...  :)
Nu har Hampus äntligen fått ta sig ut & leka med grannbarnen oxå!  de har oxå vart sjuka. så vi & deras föräldrar tog det beslutet att de nog får leka med varnadra igen!  Toppen!  :)
Nu kommer snart min älskade mor hem med A från sin hockeyträning... mkt hockey nu på lovet!  :)
ikväll har han handbollen, sista träningen innan cupen!
han vart uttagen till att spela med de pojklaget som är 1 år äldre igår oxå!  han blev jätteglad, nu blir det mååånga matcher för han i helgen både med D & E pojkarna !  kul för grabben!

Nu sänder jag kramar till er alla friska & sjuka & mellanpigga gulliga människor därute!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jasså ni åkte på bakslag ni oxå. Här oxå. Både jag och Isaac åkte på bakslag i dag. Isaac fick feber och jätte trött. Och jag är helt slut.



HOppas vi kryar på oss snart

kram på dig

2009-10-29 @ 19:59:56
URL: http://artoz.blogg.se/
Postat av: siv-britt

Hoppas du piggar på dig. Bakslag är aldrig roliga.Precis när man börjar tro att det är över så.. Skönt för barnen att få leka med andra igen. Jag förstår att de saknar kompisar.

2009-10-29 @ 21:50:37
Postat av: Anonym

Sivbritt: Tack för omtanken.. men idag lekte dom med grannbarnen..så nu är de alla nöjda!

Anton har haft fullt upp med både hockeyn & handbollen idag ! :)

jag känner mig halvbra..kroppen är trött,halsen är ond & hostan förskräcklig! annars är allt finemangs! men en helgs vila från jobbet gör nog susen!

A.K: många kramar från oss till er! <3

2009-10-29 @ 22:50:51
Postat av: Nathalie

Hoppas du blir frisk snart! :( <3

Det är inte kul att vara sjuk!

Det suger!!

2009-10-30 @ 12:22:33
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas du blir frisk snart! <3

För det är så tråkigt att vara sjuk!

Det suger!! :(

2009-10-30 @ 12:26:32
URL: http://nathalienasund.blogg.se/
Postat av: Nathalie

oj vart något fel. XD

2009-10-30 @ 12:27:37
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0