Dagen började inte sååå bra....

När jag for från skolan imorse, bestämde sig däcket att " stopp & belägg, nu tar vi en punka"  !  jaha... kul .. helt platt var vänster framdäck... och inte en domkraft eller reservdäck så långt ögat nådde... så jag fick ringa hem till T, den stackarn som vart hemma idag för halsont, så han fick pallra sig till staden med domkraft & däck, så vi kunde fixa det !  inte nog med punkat... det gick knappt att få däcket på plats heller !  jädra domkraften är helt slut! måste fixa ny på studs!
jaja, efter mkt grejande kom jag till slut hem.... 

väl hemma fick jag vinterpanik !  tog & letade fram alla vinterkläder & skor, kollade så att det finnes vantar,mössor,hela kittet !  så fick jag ju garderoberna städade på en gång oxå!  :)
det har ju talats om att vi ska få snö inatt.... till barnens förtjusning!
så idag har vi oxå plockat ihop alla småsaker, bollar & annat löst som legat runt på hela gården... och lagt in i förrådet !  vi har gjort så fint så! ser så himla tomt ut på gården bara.....    :)

idag har vi haft med oss Elias hem oxå! kilalrna leker såå himla fint med varandra så det är inte klokt!
Nä nu ser jag att klockan är mkt, ska iväg & boxas med min älsklings-Madde !
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0