En bra kväll!

Hallå friends-igen!

va? det trodde ni inte va, ett till inlägg !  :)

kvällen har vart väldans skoj, efter skolan hämtade vi Hampus-mannen & kompis Noak!

sedan var det hem för att smaska chokladmuffinsarna, som var himla goa !  fick veta senare nu ikväll , av Noaks pappa, att Noak inte brukar vara så förtjust i choklad, men mina muffinsar tyckte han var goda... det måste ju vara ett bra betyg om något!  :)

sedan lekte killarna , medans jag pysslade på med några födelsedagskort, orkade inte lägga ner så mkt tid på dom ...men dom blev väl OK ilallfall...

till middag gjorde jag grekiska köttfärsbiffar med kokt potatis... det blev mkt uppskattat av killarna! lite starka blev biffarna, men ändå smaskiga!

sedan kom Noaks fader med lillebror på besök, en stund efter dom, dök mina päron upp !   vi surrade på & killarna lekte, mamma fastnade framför datorn..spelandes facebook-spel...hehe !

Anton har ont i halsen & hostar fortfarande....  istället för att jag ska behöva dra upp honom imorrnbitti när det är dax att skjutsa H på skolan, fick han följa med mina älskade päron hem till dom för att få sova skönt där !  jag hämtar hem honom imorrn när det är dax att hämta H på skolan, han blev jätteglad att få hänga med dom hem!

imorrn är jag ledig.. ska inte göra så mkt... tror jag...  :)

kvällen kommer att ägnas åt kickboxingen!  som jag längtat !  :) missade ju förra veckan för att vi var på föräldramöte.. så nu känner jag hur det värker i armar & ben efter att få fightas med Madde litergranna!  :D

nu ska jag snart kolla på hollywood-tok-fruarna !  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0