På bättringsvägen???

klockan är strax innan mid´natt, och jag är feberfri!

men jag har fortfarande en jävulska huvudvärk... känns som om nån slår med hammare på insidan av mitt lilla huvve !

Men man kan ju hoppas att detta skit är över snart, man börjar bli liiite less på att bara vara hemma, hur sjuk man än är... man vill ju se lite folk emellanåt oxå... men vi har haft lugnt & skönt härhemma... vi har fortfarande bara legat i soffan & kollat tv, jag var ut på gården med Hampus i en halvtimma på e.m när Anton & T va på hockeyträning, men både jag & lilleman vart trötta så vi gick in igen...

har legat nu & kollat på film på datorn, en hemsk film som hette The uninvited... läskig värre..

nu längatr jag tills nästa film jag ska kolla så fort den kommer ut: Paranormal Activity heter den.. verkar så himla spännande!

kan meddela er alla om att jag klev upp ur sängen när klocjan var 13:04 idag... illa det... har inte legat så länge sedan...ja, aldrig kanske?

detta har tagit mera på mig än vad jag trodde det skulle...  men det är på ett konstigt sätt jag känt mig sjuk... feber,ja, den gör att man får ont i hela kroppen.. hosta, ont i halsen..men ingen nästäppa eller förskylning.... har " bara" känt mig totalt urlakad... flunsan kan nog göra mkt konstigheter med kroppen verkar det som...

Hampus han har börjat vara sitt vanliga jag nu... med tillhörande vredesutbrotten...  :)

men jag är sååååå glad att han klarade sig ur detta på relativt kort tid !

men det verkar vara olika med hur länge man är sjuk i flunsan... vissa har vart sjuka i ett par veckor, andra 1 vecka, vissa 4-5- dagar...  jag är inne på dag 4 nu.. och nu har det börjat vända mot bättre tider-hoppas jag....

Nu säger jag gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Paranormal Activity ser jag fram emot också!

2009-10-28 @ 08:47:54
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0