Radiodebut!

Gokvälls vänner & alla andra som är nyfikna av naturen..  :)
Idag har jag varit på en mkt intressant föreläsning i Bollsta , det var en dam som hette Inge Dahlenborg, som var föreläsare. Den handlade om Demens... denna föreläsning varade hela långa dagen, men eftersom hon var så lättlyssnad gick dagen snabbt!

Vi intog lunch på en pizzeria i Bollsta som hette Calles.. den kan jag varmt rekomendera! mkt gott var det !
Efter lunchen satte vi oss igen, mitt i alltihopa var jag " kissis" så jag smet iväg på toa.. döm om min förvåning när jag kliver ut från toan & blir haffad av Radio Västernorrland!  hon sa att hon " bara" ville ställa några frågor om föreläsningen, hon hade intervjuat många där idag sa hon, och ville bara ha mera extramaterial.... just det!  det lilla " extramaterialet" blev en radiodebut för min del!  :)  har hört mig själv ett par gånger på radion idag, både på P4 nyheterna & ett inslag som enbart handlade om denna föreläsning!  jag surrade på som bara den....  men döm om min förvåning, när jag faktiskt lät SMART !  det trodde ni inte va? :)  haha!
jag sa inget jag behöver skämmes för iallfall....   :)  kanske t.o.m jag tycker att jag är värd en löneökning !

Annars idag vart det liiite stressigt ikväll... kom hem från Bollsta vid 16:30, så det var bara hem & hämta grabbarna, som tur va hade T gjort middag tidigt till dom, Alfred & Elias var oxå här, så då for jag med alla killarna på säsongens 1:a handbollsträning, det var jättekul att se vad duktiga alla killarna va!
sedan skjutsade vi hem Affe & Elias, tyvärr hann vi inte titta på den nya bocken som dom hämtat idag... har lovat killarna att vi ska ta det efter helgen, jag jobbar ju som en tok nu hela helgen... kvällspass imorrn, 7-21:15 både lördag & söndag... 7-12 på måndag.... kommer inte hinna se så mkt av min älsklingar denna helg...   :(

Nu ska jag kolla på resultatet på Idol !
Kramen !


Kommentarer
Postat av: FADERN

Det är klart man låter smart om man är det,lite PR-pengar borde du kunna pressa av chefen.

2009-10-01 @ 23:26:25
Postat av: anna l

Har lyssnat på dej så här i efterhand!! Det lät mycket bra, du ÄR smart, så klart!!

Ses i helgen jobbar delat båda dagarna jag!!

2009-10-02 @ 17:29:56
Postat av: vickan

haha..tackar ödmjukast för allt beröm... haha!

ja du Anna..jag jobbar oxå delat båda dagarna.. see U !

2009-10-02 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0