Skoldag!

Godafton vänner!

Idag har jag fått äran att få vara med Hampus i hans klass hela dagen!

Det har varit en jätterolig dag, vilken fantastiskt fin klass med så goa barn allihopa!

dagen försvann i ett nafs... vips så var klockan 13:30 & skoldagen slut!

Då kramade jag om Anton & Hampus & for på jobbet..T kom & hämtade killarna på skolan.

jobbet ikväll har flytit på ganska Ok...nu har jag bara morgondagen kvar till klockan 16, sedan har vi helg!  underbart!!

i helgen har vi massor med aktiviteter inbokade...2 kalas,skridskoskola,hockeyskola,födelsedagar,innebandykvarters-start,kompis-träffar...en hel massa skoj grejor !!!

Nu ska jag gå & sussa,puss-puss-puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0