Ensam kväll....

Hallåååå friends!

nu sitter jag här helt i min ensamhet... ja, T sitter ju på övervåningen vid datorn... men båda killarna är iväg hemifrån...  Hampus-mannen han är ju som tidigare bestämt hos sin mormor & morfar & härjar!  Anton han sover borta hos en kompis för allra 1:a gången...stort det..   :)

det hade blivit bestämt idag när både han & Erik, som han är hos, var på kalas på badhuset idag..  så sagt & gjort, han ska sova där inatt! han ringde nyss & sa att de hade sååå skoj & satt & kollade på MODO-film, hockeykillar som dom är....   :)  och att dom snart skulle " parta"  haha!  gullungar!!

vi får väl se hur det går... kanske ringer han inatt & vill hem...kanske inte...  det är ju en stor grej & sova hos en kompis för första gången...  :)

Hampus pratade jag med nyss oxå.. han höll på att baka egna påhittade muffins... till mig... jag hörde talas om ättika bl.a....  hehe... blir nog JÄTTEGOTT det....    :)

ikväll har vi oxå varit & grattat Oskar på 3 årsdagen !  fick supergod smörgåstårta där som Madde hade gjort! och så hade hon gjort jättefina chokladtårtor..bla. med en traktor på!

men nu ska ni få höra vad för hemskt som hände mig igår......

jag var ut en sväng i våran skog innan jag skulle på jobbet, för att jag skulle plocka lite mera mossa...  mitt inne i djupa skogen klev jag i bajs... inte vilket bajs som helst...  det var färsk Björnskit! fan vad skrajsen jag blev ! sprang illa kvickt hem igen!  det var en björn här oxå för ett par år sedan... den är väl tillbaka nu då.... huvva! inge mera skog på ett tag för oss inte!

Nu ska jag ta & lägga mig, imorrn ska ju jag & mamma farapå SPA i S.-vall !  wohooo!  övernatta 1 natt, äta god middag... se på bio...handla... ska shoppa lite hockeysaker till killarna... Hampus börjar ju i skridskoskolan imorrn & Anton kommer att börja i hockeyn till veckan!

sedan ska jag faktiskt köpa lite saker till mig själv oxå... parfymolja på Body Shop... ev en jacka... och boxarhandskar & lite träningskläder tror jag...

nä nu säger jag på återseende vänner!

puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0