Klipp & Kickboxing !

God afton vänner!
ÅÅhh vad jag är nöjd nu!
har nyss kommit hem från mitt 1:a kickboxercise pass! shit vad roligt det va!  jag & Madde vart nog lika frälsta båda två! så nu kommer vi att börja med det varje tisdag!  :)  härligt!
men herreguuud vad jobbigt alltså... men man lärde sig fruktansvärt mkt på den 1 1/2 timme som det höll på, och det var snabbt tempo hela tiden!  jag trodde att jag skulle få hjärtmuskelinflammation eller nåt, så otränad som jag är... men jag klarade mig med livet i behåll!

sedan har jag varit & klippt mig, färgat håret i 2 färger: svart med röda tjocka slingor !  sååå himla nöjd blev jag med resultatet! det vr länge sedan jag hade svart hår... men sååå snyggt det blev !  jag är en riktig snygg rocker nu !!  Hampus tyckte jag såg ut som en rocker....   :)
de som sett mig har bara sagt fina & snälla saker om mitt " nya" hår!  så jag är lagomt mallig över det nu!   :)

Nu ska jag äta min kvällsgröt & kolla på inspelade Idol som började ikväll!
tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0