Min store starke son!

Hellojs!

ikväll har Anton fått varit med & provat kasta spjut!  som han har längtat hela sommaren efter detta ögonblick...  och det gick jättbra för honom! 18,5 m mätte hans 1:a kast någonsin, och det räknas som jättebra enligt tränaren!  kul för starke-Anton!  :) han tyckte att det var hur kul som helst, så nu på söndag ska han dit igen & få träna lite mera, och även få testa lite andra friidrottsgrenar! även om han inte alls har åldern inne för att börja med spjut, så kan det ju vara bra & kul för honom att få träna lite ....   :)

annars idag har jag vart ledig, efter skollämning imorse for jag hem & städade... och kastade till pappersinsamlingen..och tvättade.. shit vad det har blåst idag förresten!  jag hängde ut tvätten, och på en timma knappt var 2 maskiner tvätt torkade!! bästa torkskåpet ever !!  :)

har en analkande stoooor träningsvärk på G oxå... kommer antagligen inte att kunna gå ordentligt imorrn....

sedan idag har vi haft Alfred & Elias här på besök, grabbarna lekte på bra, som vanligt, sedan hängde Hampus på dom hem, medans jag & Anton for på spjuten...  då blev Hampusmannen glad att få vara där hos dom istället!
Imorgon ska en annan kompis ur Hampus klass få hänga med oss hem, Viktor.  han har aldrig vart här förut, så Hampus tyckte det var jättekul att han ringde hit idag & ville komma! det blir nog bra det!
Nä nu är det dax för mig att kolla på Idol innan det är dax för sängen... tidig morgon på fritids imorrn.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0