Sjuk son....

Jaha. det blev som jag trodde... Anton är hemma från skolan idag, imorse hade han fortfarande ont i halsen, kroppen, & huvudet... stackarn... ingen feber än ialflall... men det är ju illa nog med att ha ont i kroppen....

det han är mest less över är ju att han missar sista kvartersmatchen ikväll....  men vi ska nog kanske , om han orkar, åka ner & titta på den iallfall!

Hampus han skjutsade jag till skolan som vanligt imorse... men han försökte han med att få vara hemma från skolan..  :)  han hade ont i ett pyttelitet sår på lilltån....  :)  väl framme på skolan var han helt som vanligt igen... konstigt... :)

igårkväll var jag trött.... kollade på 3 avsnitt Twin Peaks... nu är jag redan på episod 23 !  wohoo!

men vad trist när jag kollat klart på hela boxen....

idag tar jag tag i tvätten & tänkte torka lite golv.. hela huset har ju liksom förfallit under helgen jag jobbat... knepigt det där...  :)  men jag gillar ju att plocka & städa, så det blir nog lugnt...

hejsvejs ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0