snart helg...

Nu har jag bara en dag till kl 16 kvar innan jag får helg!  lovely!

idag hade Hampus med sig en kompis hem,  det var första gången som kompisen följde med nån hem efter skolan...  men det gick hur bra som helst!  sedan kom Angelica med sina barn Alfons & Saga hit & handlade jultidningar av Anton, det var jättekul att få träffa min lilla Angel igen... det går ju långt mellan gångerna...  men så har vi desto skojigare när vi väl ses!
Vid 5 tiden kom mamma & pappa hit för att hämta Hampus, som ville sova över där inatt, det blev så att Anton oxå ville hänga på, så nu är båda barnen hos sin mormor & morfar över natten, sedan skulle dom skjutsa dom på skolan imorrnbitti!  så nu är grabbarna mkt nöjda kan jag tänka mig...  :)
själv har jag vart ute & promenerat en sväng, åsså nu har jag lagt mig tillrätta i soffan för att kolla på Idol & Överlevarna!  sedan måste jag sussa... tidig morrn imorrn....
puss & hej !


Kommentarer
Postat av: tomas

... varför tog du bort länk till mig ?



:(

2009-09-11 @ 10:27:35
Postat av: elakavickan

FÖRLÅT FÖRLÅT !!! oj, det måste ha blivit en stooor miss... ser nu att den är borta... ska fixa till den på en gång jag kommer hem!

2009-09-11 @ 14:19:35
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0