SPA upplevelse !

Hejsan vänner!

Nu sitter jag här i hotelllobbyn & skriver litegranna.. jag ska berätta lite om vår lilla vistelse här..

Igår kom vi hit vid 10 , checkade in, sedan gick vi direkt till SPA avdelningen!

där badade vi i olika pooler..bla 40 gradig, 36 gradig..sedan var jag modig och hoppade i den 12 gradiga lilla poolen... jämarns vad kallt det var!  man riktigt kände hur alla porer drog i hop sig,sedan skulle man hoppa direkt i den varmaste på 40 grader... då stack det i både armar & ben kan jag säga!

sedan bastade jag & mamma ångbastun ett stort antal gånger under de 6 timmar som vi va där på SPA:et...fantastiskt härligt..  jag längtar redan tills nästa gång jag ska hit !

på kvällssidan gick jag & mamma på China & käkade middag, mkt gott va det !

sedan gick vi på bion vi skulle se: Flickan som lekte med elden... och jag måste säga att jag tyckte att den var bättre än Män som hatar kvinnor... himla bra!!

Nu har vi ätiti en mastodont frukost..jag är sprickfärdig... men gott som tusan va det!

Nu väntar vi på att Birsta ska öppna, så ska vi dit en sväng innan det bär iväg hemåt...

tack S-vall för denna gången! :)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0