TGIF!

Åh äntligen helg!  :)  I Love helg...   :)
först & främst: nu har jag lagt till en " ny" länk, av nån konstig anledning har jag råkat ta bort en av mina favvobloggar: Luddeskamera! men nu är den återigen bland mina länkar!

idag jobbade jag till 16, gick bra det!  dagen har flugit fram...  :)

sedan var det hem & greja middag, idag blev det kassler med en vitlöksbearnaise & kroketter... mums! efter maten var det dax för fredagsmys... godis,chips,dricka & glass strutar!  hade köpt strutar & glass, så kilalrna gjorde sina egna glassstrutar.. det blev några riktigt tjusiga kompositioner måste jag säga...  :)  själv gjorde jag åt mig själv min specialare... vaniljglass i en skål, massa kolasås & chokladsås...lite grädde... åsså mojsar jag ihop alltihopa till en geggamoja...guuud så gott!!  det ska vara sådär löst & rinnande... då är geggat komplett!!
imorrn ska vi testa karate...mest för skojs skull!  efter det blir det badhuset!!  vi åker nog dit till kl 13, om det är nån som vill göra oss sällskap!
nu är jag trötter, ska gå & sussilussa.... puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0