Vilken dag!! :)

En sån härligt underbar dag vi har haft idag!  först var det dax för Hampus att ha avslutning med sitt Hajarna, det bjöds på grillkorv & en massa bus ! de höll till på Rödsta Skola..vi hade jättemysigt där, för tjejlaget hade oxå avslutning , så det var himla mkt folk ! sedan blev det att dom spelade en massa fotboll oxå...  :)  jag som fått tillbaks orken nu, fick äran att vara målis... herreguud vad mål jag släppte in....   :)  takterna sitter inte i ännu kan jag säga....
sedan hängde Hampus med Noak hem till sig, så jag & Anton vi for hem för att börja förbereda för tårtkalaset vi har haft ikväll!
Vi har haft: 29 st här på avslutningsfika för vårt lag Superhjältarna!  det vart helt suveränt bra!
19 barn & 10 vuxna... jätteskoj att det kom så många tycker jag!
barnen var jättesnälla och gav oss presenter oxå...  :)  vi fick en jättefin blomma med  fin kruka till, samt 2 st biobiljetter!  wohoo!  så nu ska vi se " Flickan som lekte med elden" har jag tänkt!
alla tårtor & kakor gick åt med en rykande fart, likaså godispåsarna vi hade gjort till alla barn som var här....  :)
nu har vi städat ihop kalaset... nu känner jag mig faktiskt liiiite mör...men bara lite!  :)  tänkte jag skulle kolla in den nya serien som börjar på 4:an... Överlevarna...skulle visst hamna om en pandemi.. kanske inte sååå lyckat att börja sända en serie om ett virus, när ´folk är som mest hysteriska över svininfluensan....   :)  men den blir säkert intressant!
sedan är det hopp i säng på en gång!  mkt tidig morgon imorrnbitti....  05:15 ringer väckarn....05:50 väcker jag resten av familjen.... 
puss & kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Finfin blogg! :) (Y)

Svara gärna på "todays question" på bloggen, puss!

2009-09-06 @ 21:27:37
URL: http://mi
Postat av: Anonym

2009-09-06 @ 21:27:55
URL: http://michaelalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0