What a Weekend!! :)

Gokvälls!

vilken härlig helg jag har haft! lovely!
i lördags for vi så Anton fick testa på karate..som med allt annat han prövar på, så tyckte han att det va jättekul! men man får inte veta vad de pysslar med därinne på karaten... det är visst hemligstämplat för oss föräldrar... det är helt sanning!  barnen är försedda med munkavle !  konstigt men sant!   :)  men enligt vad han fick berätta, så var det väldigt roligt !
Hampus han ville inte pröva på... han hängde med mig på stan medans!
efter karaten gick vi på badhuset med Stefan, Noak & Loke, där hade vi himla skoj, jag badade inte p.g.a kvinnliga besvär... så jag gick mest & lekte badvakt!
efter badet hängde lillebror Persson med oss hem, och stannade hos oss hela dagen! han & H hade riktigt skojigt!
kvällen ägnades åt en massa kompisar till barnen som var här, myspys med godis & chips, och en massa kaffedrickande för min del!
Hampus råkade ut för ett smärre blodbad oxå...och jag som HATAR när barnen blöder... det absolut värsta jag vet... och oturligt nog var T på fest, MEN tur då att Stefan va här, så jag fick lite assistans av honom ! det såg värre ut än vad det va...  som tur va.. han hade bitit sig inne i kinden.. huvva.. blödde mkt gjorde det iallfall...

idag söndag har vi varit hemma & tagit det lugnt, vid 14 tiden skjutsade jag H till Noak, där va han & lekte medans jag for på friidrotten med Anton, som han oxå tycker är himla kul!  :) och snart börjar handbollen & innebandyn oxå...  snart måste han nog välja sina idrotter...  :)  kan bli mkt med allt han vill hålla på med !
efter friidrotten hittade Anton sin kompis Robin där, som han hängde med hem, så jag & Hampus for & hämtade T på hans innebandymatch inann vi for hem! sedan var det middag..diskning...sedan var de dax att åter åka in till staden igen för att hämta hem Anton!
men nu har killarna duschat...myst... och sover sött i sina sängar!  tidig morgon på fritids imorgon....
jag har nyss kollat på sista avsnittet av Överlevarna.... nu längtar jag tills det startar igen!  annars var det ett kasst slut....
har även kollat in Här är ditt liv, som visades i helgen... min favvo-kille Mikael Persbrandt var ju 1:a gäst!  åh en sån härlig karl....    :)  underbart med 1 1/2 timma Persbrandt....   :)
Nä nu ska jag fixa tvätten innan det är dax att sussa.!
kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0