30 April

Ikväll har vi haft en jättemysig kväll!

dagen spenderade vi hemma, tog det lilla lugna... jag måålade lite betonghjärtan, barnen lekte..

sedan for vi & blev bjudna på jättegod middag hos mina föräldrar, Jimmy,Bettan & Milo var oxå med, så det var jättemysigt med alla samlade!

sedan blev det mycket fotbolsspelande för grabbarna & morfar.. killarna ville ju testa sina nya fotbollsskor, de var bra sa dom!

efter den mysiga kvällen hos mor & far for vi hem till Hjälta igen, där vi gick till vår fina majbrasa vi har här i byn, där lekte barnen med sina kompisar & jag stod & värmde mig vid den härliga elden...mysigt var det!

vi har även hunit med att smälla lite smällare.. jag är barnsligt förtjust i raketer & smällare av alla de slag...  :)

nu ska jag se om grabbarna vill sussa nångång, för jag börjar bli lite trötter...

imorrn är det en sväng upp på Övergårdsdagarna & kolla lite som gäller!

kram & gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är jag helt off eller....

Bor du på hjälta? Trodde du bodde i stan...

Vi har ju bara några träd emellan oss då....

2010-05-01 @ 17:00:52
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0