En Ängel på besök..

Idag har min Angelica varit här med sina gullegrisar Alfons & Saga !

man märker att det inte är så ofta man ses.. shit vad barnen hinner växa ! sötnosar...  :)

Jag fick ett superfint kort som Angelica hade målat till mig... åh vad fint det var!! sedan fick jag 2 stooora burkar med Ben & Jerrys... smarrigt smarrigt!!

Vi hann iallafall surra en stund, och nu har jag LOVAT att åka till henne nästa vecka-och det ska jag hålla!

Sedan har vi varit på Antons fotbollsträning, grabbarna tränade som vanligt mycket bra! det märks att de är fotbollssugna efter en hel vinter utan fotbollsspelande...  :)

Nu har jag legat & kollat på en väldigt bra film.. " Dorian Gray" gillar man "Twilight" filmerna, så kommer man nog att gilla denna film oxå...

Fick mina sjukintyg idag oxå... nu är de förlängda till den 30/5... sedan är jag förhoppningsvis på Smärtis efter det!

Jag har även fått en ny värkmedicin idag.. ungefär samma som jag har, fast starkare.. och så är det depåtabletter, vilket menas att de fördelas i kroppen under dagen, en längre verkningstid alltså- kan nog bli bra det.

Nä nu ska jag lägga mig... är trötter...

kram på er alla... vart nu än har tagit vägen mina kära läsare.. ni som var så duktiga att kommentera mina inlägg en gång i tiden... jag ser att jag fortfarande har många som följer mig & mina händelser i livet.. men ingen vågar skriva ens ett endaste litet hej... trist tycker jag..

 


Kommentarer
Postat av: kattis

hej

ja det blir att man glömmer att kommentera när man pratar med dig live ibland. Men det är klart att det är roligt att få kommentarer!

så här är en

:)

2010-04-22 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0