Påskafton & hockeyavslutning!

Hallå mina vänner & andra jag känner & inte känner!

Idag har vi haft en fantastisk dag!

Att jag nu får lida för detta, ligger helt stött i soffan.. kan inte röra benen... får ju så när jag gått för mkt .. mina artroser i ryggen mår inte bra av att jag går just nu..   :(

men det struntar jag i !  för idag har vi haft såå mysigt , jag & grabbarna!

imorse for vi på Antons hockeyavslutning, det bjöds på grillat & pulkåkning, åsså fick alla duktiga killar varsin fin medalj.. som Anton vart så stolt över!

det har ju vart en härlig dag idag!

sedan for vi hem fram emot eftermiddagen, då va det dax att börja fixa påskmiddagen som jag bjudit min kära familj på!

mor & far kom hit vid 18 tiden, sedan när vi ätit, kom brodern, Bettan & Milo hit oxå på lite efterrrätt! så underbart att ha sin suveräna familj runt om sig när man inte mår så bra.. det lyfter verkligen mig,.. jag skrattade så jag grät nästan ! :)

nu sitter jag här i soffan i min ensamhet.. T har farit på jobbet, grabbarna hängde med mormor & morfar hem för att sova över där inatt.. de ville det så jättegärna, så då måste de ju få det !  :)

jag ska hämta hem dom imorrn på dagen.

nä nu ska jag kolla klart på " Körslaget"

många kramar till er alla, speciellt till en liten tjej jag nyss börjat följa på hennes blogg.. som har det väldigt tufft nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0