Våren är kanske kommen?

Ska man våga tro att våren har kommit?..  varmt & härligt har det iallafall varit under dessa 2 dagar !

idag fick Anton brev från badet i Ö-sund.. han blev jätteglad !  han fick 4 fribiljetter dit, som lite "plåster på såren" en fin gest av dom tycker jag!

Sedan idag efter skolan, så for jag & killarna upp på skedom, hämtade Milo på dagis, sedan drog vi till min mor & far för att grilla lite korv & pinnbröd ! det var verkligen superhärligt!

grabbarna fick testa att kliva i sina nya inlines oxå... det är ju forfarande så grusigt på asfalten , så det går ju inte så himla bra & åka..men en liten bit kunde de åka på ! 

Ikväll har det blivit en tidig läggning för mig, har en pissig ryggdag kan jag lugnt säga.. enligt sjukgymnasten har jag varit FÖR ihärdig med mina försök till träning.. va fasen.. det enda jag gjort är ju att cykla på träningscykeln 20 minuter 2 dagar efter varann.. för jäkligt att det var för mkt för min rygg !  jag sa till henne att jag inte tyckte att det blev något bättre med min rygg, då sa hon att jag fick lugnt räkna med minst 8 veckor till innna jag märkte någon skillnad... suck! jag vill bli bra NU ! helst för 3 månader sedan...  :)

nä nu ska jag lägga ner mig & kolla på nåt program på datorn... jag är less,less less....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0