Frisering & golftävling!

Hello!

Igår var jag & Anton till min superbraiga frissa! eftersom jag inte klippt mig på alldeles för många veckor, såg jag fööör taskig ut i skallen... men nu så är man tipp topp i håret igen! känns mkt bra! Det var ju äntligen dax för Anton att bli klippt oxå... lite nervös va han, eftersom det var 1:a gången han skulle bli klippt av en riktig frisör...  :)  men vilken skillnad det blev på grabben!  han ser ut som om han är 12 år !  :)  han blev verkligen jättefin.. en kort snygg rufsig frisyr, med lite snedlugg.. mkt coolt !

Efteråt sa han att han ALLTID skulle gå till Maria & klippa sig!  :)  så nöjd blev han !

Idag har jag vart på niphälsan & tränat... äntligen öppet efter sommaruppehållet!  gick hur bra som helst! jag SPRANG på träningsbandet ! det ni ! nu så är jag riktigt på gång!  :)

Nu ikväll har jag & killarna vart på minigolfen.. det var ju dax för killarnas 1:a golftävling... som de hade längtat! vi var där i 2 1/2 timma!  och inte var de less när vi for hem!  :) de älskar verkligen golf.. det gick riktigt bra för dom oxå... delad 1:a plats!  tävlingen var att gå 2 varv, sedan räknades totalslagen ihop, de fick båda 104 slag, Anton vann 1:a varvet, Hampus vann 2:a varvet, rätt kul att de lyckades få exakt samma slagantal!  :)  husfriden är räddad iallafall!  :D

Nu ska de licenseras nästa vecka, och sedan helgen därpå är det dax för nationell tävling här i Sollefteå för dom!  hoppas det kommer många barn från någr andra städer.. ska bli skoj & kolla på!

både lördagen & söndagen är det tävlingar, så det blir minigolf hela helgen!  :)

Nu ska jag se till att få dem i säng... imorrnkväll ska vi ju på DIGGILOO!!! på thailänska paviljongen, det ska bli sååå himla kul!!

Hejhopp & gonatt!


Kommentarer
Postat av: tomas

tack för din kommentar

2010-08-06 @ 15:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0