Golf & jobb !

Tjohopp!

Idag har jag jobbat dag, igår jobbade jag kvällen- tycker att det går rätt bra faktiskt.. förutom att jag har fortfarande jättejobbigt med bröstryggen.. vette tusan vad det är.. men jag tränar som en galning .. varje dag är jag på niphälsan nu & kör på !

Ikväll har vi varit nere på golfen med grabbarna, det var dax för klubbturnering igen, bästa av 3 varv... grabbarna gjorde faktiskt personbästa båda två ! :)

men denna gången var Anton några slag före Hampus.. men det var inga sura miner för det från Hampus sida... bra det!  skoj oxå är att det är faktiskt prispengar på dessa klubbmästerskap  !  så det är prisutdelning på detta längre fram !  kul för grabbarna tycker jag , att det går bra för dom !

Nu ska de träna hårt inför Nationella tävlingarna som är nere på risön nästa helg...  :)

Nu är jag ledig i 3 dagar.. tro vad man ska hitta på då?

Ikväll/natt ska jag iallafall kolla på nya Wallander- Vittnet. & såklart reprisen av min kära Ernst... en sommar utan Ernst... vad skulle det vara ?  :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0