Matchvinst igen!

Ikväll har Hampus "Hajarna" haft match mot "Helgums Druider" härliga hajarna vannmed storslagna 13-2 ! wohooo!!

Hampus gjorde 5 mål- tror jag, kanske fler..  det gick så fort de där sista målen han satte,!  :)

Annars idag, har grabbarna vart med Steffe & grabbarna & spelat lite innebandy, jag passade på att åka ner på niphälsan & träna lite jag oxå, idag blev det löpbandet,cykeln , roddmaskinen & lite övningar på träningsmaskinerna ! känner mig sådär idag.. har ont i bröstryggen som faaaasen... men jag hoppas det släpper snart...  men jag tänker, att så länge jag kör på med min träning så borde det ju göra nån nytta nångång snart....

Nu är grabbsen hos mor & far, de ville promt åka dit & sova över efter matchen, så det fick dom ju såklart !

Imorrn jobbar jag kväll.. ska nog hinna med ett träningspass innan jag går på klockan 14 imorrn...

och svänga upp & säga hej åt killarna kanske... om de inte är för upptagna med mormor & morfar vill säga!  :)

Nu ska jag kolla på superserien " Brottet" !


Kommentarer
Postat av: Jenny

De kan väl inte hålla på och slå ett Helgumslag heller. Inte bra... ;)

2010-08-11 @ 07:19:16
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se
Postat av: vickan

Hehe.. oooops ! jomen alla lag ska slås ut av Hajarna vettu ! :)

2010-08-11 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0