Tjingeling på er!

Hampus lag Hajarna vann sin match igår, med 13-1 !  duktiga grabbar alltså!!

Efter fotbollen så fick killarna träna lite golf, Anton kände sig mkt bättre i sin nacke, så han körde på lite träning han oxå!

Det går verkligen åt rätt håll med Antons nacke tror jag... igår va han med en kompis i Långsele, och han hade inte haft ont en enda gång sa han ! och igår behövde han inte ens någon värktablett innan han la sig för natten!


Igår pratade vi om hur det ska bli med alla sporter till vintern... och det verkar som om Anton lutar åt att lägga av med hockeyn.. för att satsa mer på handbollen & innebandyn, nu när 01:orna går upp en division med handbollen, så tränar de 2 ggr i veckan.. och jag vet att han verkligen gillar handbollen! och till våren är det dax för norge-lägret för dessa killar oxå! :)
Vi har sagt att han får välja hur han vill... så vi får se vad det blir..
Hampus verkar ska testa att börja i handollen oxå, skoj det !  :)  som vanligt har han ett självförtoende utan guds like.. han kommer ju att vara bäst ! ... han är verkligen en tävlingsmänniska-- på både gott & ont...  :)


Nu ska jag snart ut på min timmes prommis, innnan jag ska iväg & kvällsjobba!
Kramen på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0