En riktigt fin dag !

Godafton mina vänner !

Idag har vi haft en sån där riktigt fin dag.. mysig & härlig på alla sätt & vis !

Imorse började dagen med Hampus handbollsträning, som gick kanonbra ! så kul att se alla dessa småkillar som har lärt känna varandra genom just handbollen... och redan nu är riktiga bundisar ! 15 st glada småttingar på handbollsplanen idag var det !

Efteråt var det en sväng upp till Skedom, till mor & far... så fint de har gjort på sin gård nu inför jul... finaste huset i heeela grannskapet tycker jag !  ljusslingor överrallt... och sååå mysigt !

Milo var oxå där, så vi for allihopa en tur till Julmys på Kvickroten ! de har så varje år, liten julmarknad där de säljer fina saker... Hampus köpte bl.a sina favvokakor.. Rullrån !  :)

sedan får man gå runt inne i ladugården & kika på alla fina djur där... supermysigt !

det blev en fika inne i huset där oxå innan vi for därifrån..tillbaks till mor & far där killarna fick leka & busa en stund med sin gullekusse... <3

vi kom inte hem först det var middagsdags... och direkt efter maten blev det ytterligare en sväng in till staden, för att skjutsa Anton till en polare... Hampus han drog till sina grannpolare Jessica & Johannes han !

Ikväll har vi även sett på en kung-film !!  "Toy Story 3 "  vilken bra film alltså ! vi tyckte alla att den var helt klart sevärd !

Nu är jag trött... har verkligen haft en super-ledig-härlig dag !

Imorrn har jag en kväll på jobbet att se fram emot... kan bli rätt skoj.. man har ju fina arbetskompisar..

synd bara att jag missar Antons handbollsträning & grabbarnas innebandymatcher... men jag får ju allafall se matcherna nästa & nästnästa helg !! för då är jag LEEEEDIG !!!

Kram på er gosisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0