Kalas & Bio !

Hejsvejs!

Igår hade vi en toppendag !

Det var ju dax för Hampus & Elias gemensamma bowlingkalas!

Madde & jag styrde upp det där helt perfekt måste jag säga !  efter att barnen fått bowla 1 timma, var det dax för paketöppning av grabbsen, och sedan mat ! hamburgare & strips med glass till efterrätt... mkt uppskattat av barnen verkade det som !

Grabbsen fick ju även var sin guldmålad bowlingkägla med deras namn & att de fyllde 7 år inmålat !  tjusigt värre !

Presenterna bestod av lego, lego,trollerikit,piratpistol...& mera lego !  :)  Hampus som älskar lego var såklart överlycklig!

Efter det stora kalaset skulle vi se Narnia-Caspian & skeppet gryningen... vilken bra film alltså !!  barnen var lyriska efteråt... drygt 2 timmar var filmen, men den kändes som 1 timma... så snabbt tog den slut... mkt bra är betyget iallafall !!  :) se den !!

Idag är det nyårsafton.... jag tycker & har alltid tyckt att det inte är så himla speciellt.... en dag som alla andra...

vi ska iallafall upp till mina föräldrar.. dit ska även bror m. familj, min faster m. familj, min farbror.. så vi får nog en fin kväll tillsammans...

Hampus & jag har smygstartat smällandet...  :)  vi var ute någon timma nyss & smällde av lite småsmällare... jag har även hunnit med en sväng på sopstationen med allt papper & kartonger som vi smalat på oss under helgerna som varit... hela bilen var full med skräp... men nu känns det bra att jag varit iväg med allt, och även varit & pantat alla flaskor & burkar... känner mig lite duktig !

Imorrnbitti ska jag upp 5:30... börjar jobba 6:45... kan bli en dryg dag....

T & grabbarna ska åka till Sundsvall över dagen & kvällen imorrn när jag jobbar... barnen ska få sina jul & födelsdagspresenter av deras farmor & faster...så jag får nog en stund härhemma på eftermiddagen i all min ensamhet... kan nog vara skönt det oxå.. men mest tråkigt skulle jag tro...

kanske ska passa på & röja lite härhemma då.... de lär nog komma hem rätt sent imorrnkväll skulle jag tro...

Nä nu ska vi fixa iordning innnan vi åker till mor & far... Gott Nytt År på er alla !!


Kommentarer
Postat av: morfar

Gott Nytt År själv,

2011-01-01 @ 01:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0