Feeeedaaaag!

Helloooo!

idag efter jag hämtat killarna på skolan, de slutade tidigt idag, som alla fredagar!  :)

så for vi först upp & hälsade på min mor, fikade lite, sedan åkte vi ner på stadens gator & torg för att barnen skulle shoppa upp 50 lappen de fick av min snälla moder!

sagt & gjort, vi gick in på leksaksaffärn, där inhandlades varsitt nytt svärd...   :) 

sedan gick vi in på mitt favvoställe-biblioteket!

där var det en stor dag idag... för Anton skaffade sitt allra första lånekort! stoooort....  :)  sedan lånade han litegranna oxå... han tyckte att det var skoj att få kunna låna helt själv... åsså sa han ju igen då att när han blir stor ska han läsa lika många böcker som mig... gullungen!  <3

sen var det hem för middag, sen ner på stan igen för att skjutsa T på träningen, och Hampus fick för sig att han skulle sova hos min mor, så jag skjutsade dit honom... så där är han nu !

Anton är inte riktigt kry heller den stackarn... har väl fått samma som Hampus... han hostar & känner sig trött & hängig... inte riktigt likt honom... han får vila upp sig under helgen får vi se hur det blir...

nä nu måste jag kolla på lets dance!

sedan blir det nya Beck-filmen!

tjoppp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0