För-Födelsedag !

Gokväll!

Ikväll har vi - Jag, Thomas, Hampus firat Anton i förskott.. eftersom vi kommer hem så sent imorrn, tänkte vi att det var bäst att Anton fick de presenter han skulle få av oss, idag istället !  :)

Vi hade köpt en ny hockeyklubba-komposit- som han önskat sig läääänge.. plus lite annat som jag skrev i tidigare inlägg...  :)

Han blev sååå himla glad över alltihopa!  han hoppade & skrek att detta var den bästa presenten han kommer att få i heeeela livet...  :)  skall påminna honom om detta om några år..  :)

Sedan kom Madde & dom & gav honom en kort-trick låda ! som jag fastnade totally med.. vilken rolig grej !  :)

även grannbarnen kom & grattade Anton ikväll, han fick kosing av dom... mkt bra kväll för Anton med andra ord!  :)

Imorrn blir det en jätteskojig dag i H-sand, sedan med släktingarna som kommer på kvällen !

mysigt!  <3

Nä nu ska jag packa klart inför morgondagen... och äta lite uppstekt kornmjölsgröt !  gottigott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0