Godmorgon!

Har nu skjutsat Anton till skolan.. Hampus han blev hemma idag.. just nu ligger han & sussar med T i våran säng.. han fick feber igårkväll.. lillstackarn.. helt tvärt igår vid middagen började han klaga över ont i huvudet, och var allmänt hängig... sedan låg han på soffan tills det var dax att gå & lägga sig.. han har inte alls någon hög feber.. men jag tyckte det var bäst att han vilar från skolan idag.. får se hur han mår sedan när han vaknar..

Har ju hållt på & grejat  lite med bloggutseendet oxå sedan igår.. men nu ids jag inte göra nåt mer på ett tag.. tycker att den ser faktiskt ganska rogivande ut nu ! så för tillfället är jag nöjd!

Nu har lilleman vaknat så nu ska jag se hur det är med honom..

kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0