KALLT !!

Idag hade -34.. ganska halvkallt om jag får säga min mening..

p.g.a denna kyla, så ville bilen inte alls starta imorse... och den har fortfarande inte velat tina upp.. och iochmed att vi har en trasig bil i vårt varma garage, som visserligen skall flyttas senare idag, till fördel för den bilen som verkligen funkar, men som just nu står stelfrusen ute på gården..  :)

vi fick min snälla mamma att hämta mig & barnen , så barnen kom på skolan någon timma sent, sedan skjutsade hon mig till sjukgymnasten. där var det riktigt intressant... fick lära mig mkt nya saker... har fått en grej som jag skall göra nu i en vecka, sedan skall jag dit igen nästa tisdag. BRA !

fick även brev från ortopeden i lådan idag... jag slet upp brevet & det stod att jag fått en tid hos dom redan nästa torsdag !  Jihooo!  snabba ryck !  det var nog för att jag mailat dom om att jag vill ha en snabb tid om de fick något återbud.. och det lönade ju sig för mig!  :)

Nu väntar jag bara på det ödesdigra svaret från F-kassan.... jag är så nervös över vad de beslutar...

jag försöker tänka positivt, att det kommer att ordna sig... men vi får se vad som kommer att hända..

nu är det drygt 3 månader sedan jag fick någon insättning på mitt konto...   :(

snälla ni håll tummarna för mig att det kommer att ordna upp sig... annars går jag under tror jag...

Nu ska jag sluta !

kraaaaaam!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0