Saker & ting går framåt....

Sedan sist jag skrev, så mår jag något bättre...  tur det !

har vart i kontakt med min läkare, som skrivit bättre intyg nu, som jag skickat in, sedan har jag själv skrivit till f-kassan oxå, min historia liksom...

sedan har jag haft diskussioner med min chef, som var mkt bra !

åsså idag fick jag svar från sjukskrivningskooordinatorn på VC.. de skall ta upp mig & mitt "case" nu till veckan, de har varit i kontakt med Härnösand, Smärtrehab !  äntligen känns det som om det rör på sig....

har ju nästan för 1:a gången sett svart på vitt, på papper, vad det är för fint namn på mitt fel i ryggen... i korthet har jag ledsartros... i bäcken&ländrygg, samt svåra förslitningar i mellan 2 kotor i bröstryggem.. känns ju inte så jädra kul med tanke på att jag är 34 år... nu får vi se vad ortopeden tycker att det kan göras för några ingrepp på mig nu då...  känns som om många bollar är i rullning nu... mycket bra !  hoppas det leder någonstans denna gången!

Idag har vi vart på badet med killarna, de har haft skitkul!

Elias han skall sova över här inatt oxå!  mycket skoj !!   :)

Nu skall Anton ha datorn, så nu måste jag sluta!

vi ses!


Kommentarer
Postat av: kattis

vad skönt!

nu ordnar det sig säkert!!

:)

2010-02-06 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0