Söndag!

Hallå hallå!

gårdagen har börjat att lägga sig nu...   :)

det var full speed från klockan 07:00 tills 23:00... vid 8 tiden på morgonen startade jag & Anton vår väg mot handbollscupen i H-sand !

det blev en superhärlig dag där, Anton tyckte han fick den bästa födelsedagen han kunde tänka sig!

laget sjöng för han & en till kille som hade fyllt för nån dag sedan, i omklädningsrummet innan matchstart!

Anton lyckades att sätta 35 mål igår !  han bara dammade in mål efter mål.. vilken grabb!

När vi kom hem vid 18 tiden, så satt halva släkten härhemma & väntade på att Anton skulle komma..  :)  så jag fick hjälp med att swisha ihop tårtan & fikat ! alla vart nog nöjda tror jag!

vi hade massa trevligt folk här igårkväll.. min mamma & pappa, min moster m. hennes man, min morbror m. hustru, min kusin med mitt lilla kusinbarn, T småbröder Tobbe & Jens var här oxå hela kvällen igår, det var verkligen en mysig dag !

Anton var hur nöjd som helst- och rik vart han oxå...    :)

idag tar vi det bara luuuuugnt.... småplockar ihop lite härhemma... så gott det går, har vart ute & fått lite frisk luft.. barnen har kompisar här nu oxå.. så allt är lugnt & skönt ...jag har suttit & skrivit av lite bra recept från "halv åtta hos mig" oxå.. de har så otroligt mkt gott på det programmet !

det var ju mellofest igår igen oxå...

jag tycker nog att det var rätt låtar som vann... Absolut Darin !  sedan trodde jag faktiskt att Alcazar skulle knipa den andra finalplatsen.. men så vart det ju inte... men de tjejerna som vann, den var ju himla bra den oxå!

nu ska jag se om jag kan knåpa ihop nån middag...

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0