Tacksam...

Vill än n gång säga till alla våra nära & kära.. jag är så tacksam över att ha en sådan otroligt fin krets av familj & vänner omkring oss... Jag älskar er alla.. man kan aldrig säga det för mycket..

Ikväll har vi haft en jättemysig kväll!
vi har haft besök utav barnens kompisar, Fabbe-Johannes & Jessica , alla dessa 5 barn har lekt & busat på så fantastiskt bra tillsammans..vilket gäng!  :)
sedan har även min faster, och mina kusiner Natta & Lucas , med 2 av deras kompisar varit här & grattat Anton, och så fick dom sig lite tårta & fika !

Det har vart en supertrevlig kväll !
Att sedan inse att jag & min faster har så mkt mera gemensamma intressen än vad jag tidigare trott.. var såååå kul att få veta...  :)  du vet vad jag menar... lite ghost-stories...  :)

Nu sussar killarna sött... eller Hampus har åkt på den där envisa jädra hostan som aldrig verkar ge med sig igen ! men han fick sig en slurk av hostmedicinen.. & lite alvedon.. så imorrnbitti är han nog fit for fight för skolan skulle jag tro !  han verkar inte vara sjuk alls för övrigt.. så  som han härjar på !  :)

Nä nu ska jag kolla på ett avsnitt av " Det Okända"....
pöss pöss på er !


Kommentarer
Postat av: Fastra

Whoooo whooooo skickar spökhälsningar genom datorn =).Mycke fashinerande berättelser vi delgav varanndra =) .du få hänga med till Oona nångång (hon hette så ,kolla hennes hemsida)

2010-02-22 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0