tjopp!

Goafton vänner!

hoppas att ni alla mår bra!

Idag fick Hampus vara hemma iallafall... han var ju relativt pigg imorse, men jag beslutade att ha honom hemma en dag till.. för säkerhets skull.

imorrn får det bli skola för honom, om det inte blir nåt bakslag inatt eller så..
Annars idag har det inte hänt så mkt... Jessica & Johannes har vart här en sväng... Anton har haft handbollsträning... Jag har fixat ordning med nya foton & gjort barnens "fotoböcker" - det är så att barnen har varsin bok, som jag fyllt i med diverse anekdoter, bilder..små berättelser.. ja, lite av varje, sedan de var nyfödda, och boken gäller upp tills barnet fyllt 9 år. den har jag då & då satt in nya bilder i, fyllt i uppgifter om barnen... och de börjar bli riktigt fulla nu !  iallafall Antons... den är ju " färdigskriven" snart.. han fyller ju 9 år om drygt 1 vecka ! shit alltså... tiden går fort...

Sedan nu ikväll har jag & Hampus vart över till grannarna på fika en sväng, och jag fick en pratstund med världens bästa Helena! alltid trevligt!

Nu ska jag göra tidig kväll & lägga mig... har inte haft någon bra dag alls med min rygg...
sedan blir det att kolla lite program på datorn... bl.a "halv åtta hos mig"  det gillar jag skarpt!
speciellt kul denna veckan då de har vart hos kändisföräldrar !

Puss & sov gott allihopa!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0