En ny upplevelse!

igår insåg jag att man slutar aldrig att lära sig nya saker... eller uppleva nya känslor..

jag var på healing-sessionen igår eftermiddag, och det var verkligen ur-häftigt!

flera speciella saker hände.. mkt kan jag inte förklara i ord.. men bl.a när hon rörde vid mina ben & fötter, kändes det ungefär som om jág fick elektriska stötar... verkligen konstigt..

när hon sedan lade sina härnde & kristallerna över min mage, så började det rycka helt okontrollerat i mina ben, armar samt att jag kände " sparkar" inifrån magen- det kändes verkligen jättekonstigt, för jag kan påminna mig om samma känsla när jag var gravid & väntade barnen.. när de sparkade... men jag är absolut inte gravid nu kan jag påpeka...

hela upplevelsen genomsyrades av ett otroligt lugn.. kan inte minnas sist jag kände mig så totalt avslappnad från omvärlden..
men det allra märkligaste med hela grejen var på slutet av sessionen, stod hon nere vid mina fötter & gjorde nånting.. då kände jag helt plötsligt händer som lades på min axlar & liksom höll om mina axlar...det blev varmt & skönt.. men det konstiga var ju att hon stod nere vid mina fötter !
jag blev lite skraj, & frågade vad som hände.. då fick jag bara till svar att det hade kommit in en ärkeängel-min ängel, som lagt sina händer på mig. och detta var visst något väldigt bra.. jag tycker det var jättekonstigt.. har aldrig någonsin varit med om nåt liknande..
nu förstår jag att ni tycker detta låter skumt & flummmigt... men så var det.

när jag gick därifrån hade jag ett lugn & kände mig väldigt tillfreds med allt... lite chockad kände jag mig nog i många timmar efterråt... men på ett bra sätt.
Nu vet jag inte vad detta betyder för mig & mina problem.. men det känns som om jag fick kraft att kämpa på..


Annars härhemma är vi nästan totalt insnöade... shit vad det har snöat alltså!
och inte kan jag skotta-.. det får T ta hand om... trist, för jag gillar att skotta..
idag efter skolan ska vi hämta Fabien i Långsele, han ska va med Anton, sedan ikväll åker han med oss på handbollen! smidigt ! sedan skulle Anton få skjuts av dom hem till oss, för jag ska på lagledarmöte med handbollen... ska bli intressant & höra om det blitt någe nyheter i föreningen...

Nu ska jag lägga mig i soffan som vanligt...
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0