Friday!

Fredag igen då.. veckorna bara flyger fram..

Idag är Hampus & jag solokvist härhemma ikväll.. Anton är i staden hos en kompis & ska sova över.. Thomas är i H-sand & ska spela match tills sent in på natta !

Hampus har 2 kompisar här just nu, så de sitter & myser & smaskar lite gotta i soffan!  :)

Igårkväll va jag på lagledarträff med handbollen.. det var mkt intressanta saker som togs upp faktiskt denna gången.. Ny cup på gång bl.a i S-vall i April som grabbarna verkar ska få åka på- bra det!

Annars idag har jag haft finbesök av Kattispattis m. barn som var här med finfina blommor & ett finfint presentkort på bokhandeln från mina kära arbetskamrater.. gulle-dom..  <3  så snälla kamrater som tänker på lilla mig när jag är sjukskriven.. det värmer i mitt hjärta...

Tack snälla ni... 

Nu ska jag småplocka ihop litegranna innan det är dax att bänka sig för Lets Dance !

Imorrn blir det spännande för Anton... att få fara till Övik med laget & kolla på modo matchen !! :)

när han åker dit, ska jag fara med Hampus på badet en sväng hade jag tänkt!

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0