Glada nyheters dag !

Goderafton vänner!

Denna dagen har vart en bra dag må jag säga!

Att först vakna till 2 glada barns skratt, det finns inget härligare! Anton & hans nyfunna kompis hade tagit en ordentlig sovmorgon, efter att ha somnat mkt sent i går natt...  :)  så de var pigga & glada när de vaknade!  de myste ner sig i tv-soffan & jag grejade lite med frukosten.

Sedan hämtade jag Hampus hos pappa, efter hans övernattning där uppe på skedom, for sedan hem så att han fick leka lite med killarna innan det var dax att fixa lite pannkakslunch, sedan skjutsade jag Anton + kompis hem till honom i Långsele, där nu Anton tillbringar natten.. jag fick nyss ett sms av Anton..  hehe.. de är fortfarande vakna alltså...  :)

Annars idag har jag & Hampus lilla mannen varit & hälsat på hos familjen Persson i granvåg & kollat in deras nya fina kök !  skönt att få en stunds surrande med Madde ! alla kidsen lekte i vanlig ordning runt i hela huset !  :)

JA, nu till de glada nyheterna jag fick idag !!

först med posten imorse fick jag informatinonspapper om både ryggis i S-vall, samt smärtrehab i H-sand !  jihooo!

sedan i e.m nu ringde min läkare & hade planerat in ett besök för mig på onsdag 13/1 för att ha fortsatta diskusioner om min rehabiliterings plan !!  wihooooo!!!  äntligen händer det något ! 

nu hoppas jag verkligen att jag får komma iväg på nåt av dessa ställen... ni måste alla hålla tummarna för mig nu...

Nu har jag nyss sett klart en kanon film!

" Deadline" heter den, sista filmen som gjordes med Brittany Murphy.. den var mkt spännande!

igår vart det att jag såg " Knowing" den nya med Nicolas Cage- och den var riktigt suverän!!!

Nu är klockan så himla mkt, måste sussa... imorrn kommer jag att lägga upp en massa nya fina recept som jag hittat på en nyfunnen blogg !!  eller så kan ni själva kolla in hennes blogg, den är mkt bra!  jag länkar till henne-kolla under " Pernilla"...

Nu så.

sov sött alla därute... det hoppas jag att jag får göra..

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, du fick ju inte sova sött iallafall eftersom att du fick kliva upp mitt i natten, hoppas att ni kom hem ordentligt och att han kunde somna, stackarn. Kändes lite snopet när jag hörde att de kom ner för trappen och berättade att de ringt efter dig. De får väl leka någon dag igen, superkul hade de iallafall.

2010-01-09 @ 11:15:46
URL: http://familjenthomasson.bloggplatsen.se
Postat av: vickan

det är lugnt... han måste ha vart övertrött bara.. har aldrig hänt att jag måstat hämta honom.. såklart dom ska leka mera ! han sa att han hade haft jättekul, men att han blev för trött... :)

2010-01-09 @ 11:23:48
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0