Måndag hela veckan...

..känns det lite som nu faktiskt, nu när man är sjukskriven...  jag ägnar alla dessa människor som typ säger så här: ja, nu får du väl mycket gjort nu när du är sjukskriven...  jomen tjena... jag får ju såååå mycket gjort härhemma !  suck... det är väl en anledning till att jag är sjukskriven.. just att jag kanske inte klarar av att göra så mycket !

Idag har grabbarna vart första dagen i skolan efter lovet, och jag måste säga att de är förvånansvärt pigga alltså!  med tanke på att de inte sovit så mycket inatt!

just nu har de varsin kompis här+ grannbarnen..  full fart alltså!  men det är kul med lite liv & rörelse i huset!

Men nu ska jag & småttingarna hämta T på jobbet, de stora får stanna hemmavid..

som ni ser så har jag  lagt upp några nya recept. tänkte lägga upp flera sedan när jag har lust !

jag har även skrivit lite mera på min kort-roman... hehe.. det är riktigt skojigt ! en hederlig skräckis håller den på att utvecklas till !

 

nä nu måste jag sticka!

tjingtjong! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0