Mina älskade raringar... <3


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hej hopp!

Det var verkligen länge sen jag läste din blogg. Det har mest blivit fb på sistone. Lät inte så kul med försäkringskassan och det, när du kanske hellre har behövt energin till att bli bra i ryggen! Länge sen man sågs också, men det lär väl bli det också, hoppas jag :)

Idag är det kallt som *** här, - 32 grader, men det är soligt o fint ute, och en liten promenad till och från dagis går ju att klara av. Skönt att komma in sen!! 24/4 ska vi ha klassåterträff i solle, och då tänkte jag campa hos bettan o jimmy, och det kommer nog att bli hur kul som helst!!

Det lät våldsamt spännande med healingen också, alltid kul att få höra när nån provat nåt nytt.

Många friska på dej kramar <3 Vi hörs! :)

2010-02-01 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0