Så har vi ny vecka igen då...

när man är sjukskriven rinner liksom dagarna & veckorna in i varandra på något vis... visst, den där " måndags känslan" infinner sig fortfarande, eftersom jag skjutsar barnen på skolan varje morgon, men annars känns det hyffsat trist det mesta just nu faktiskt.. JA JAG VET !  förbannat vad jag klagar.. men jag är faktiskt så himla less nu... jag VET att jag inte ska klaga, men jag kan liksom inte låta bli att " skriva av mig".. jag mår piss nu, så är det bara. jag känner mig ledsen nästan hela tiden.. trött på att ha ont, jag blir fysiskt trött av att ha ont hela tiden.. sedan har jag börjat att känna att jag helst av allt bara vill sitta inomhus härhemma ensam.. slippa träffa en massa människor.. bara stänga in mig själv liksom.. tills allt sdetta är över.. och jag mår som jag brukar igen.

Grabbarna Grus.. det är tur att jag har så underbara barn alltså... de är mina vingar.. de håller mig uppe.. både i kropp & själ! de vet att jag inte mår bra nu i min rygg... och oftast lyssnar de på vad jag säger nuförtiden... de ser väl själva att jag inte är kry.

Annars idag har jag gjort" pappersarbete"  man ska vara klar & frisk i huvudet kan jag säga, för att vara sjuk... himmle vad papper jag fått fylla i & en hel massa papper som jag kopierat.. men nu så har försäkringskassan fått sin dos av mina papper.. nu dröjer det ett tag tills nästa inskickning...  :)
sedan va jag upp på jobbet en sväng & lämnade nya sjukpapper.. nu är det 7 Februari som gäller... väl på jobbet fick jag mig en kopp kaffe & en bra liten pratstund med mina kollegor... så helt eremit har jag ju inte blivit...
Jag trodde att jag skulle fä remissen till röntgen idag... men så var det icke.
kanske imorrn...

I morse var broder & Milo hit en sväng oxå... alltid trevligt!
Sedan efter skolan hade jag lovat att Hampus skulle få ta med kompis Elias & fara & bada... de hade hur skoj som helst, eftersom Anton var där med sitt fritids & badade oxå!
men jag känner nu att jag har så jävulskt mkt ondare än i morse... så bara av att vara på benen de få timmarna på badet ..inte ens det klarade jag av...så ledsamt...

provade spikmattan igårkväll oxå, kändes helt Ok... ska testa några kvällar till...

Nu ska jag kolla på lite tv innan jag däckar...


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror att jag vet hur jag ska pigga upp dig, vi får ta och gå och äta lunch nån dag på stan, thairestaurangen kanske!!!

2010-01-18 @ 22:50:20
Postat av: pernilla

Hoppas att du får någon rätsida på detta snart och att du blir bättre. Förstår att det är skitjobbigt, men efter regn kommer det solsken även om det dröjer.

Kram Pernilla.

2010-01-19 @ 08:06:01
URL: http://familjenthomasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0