sen sist...

Hej hopp på er!
Har inte skrivit på ett par dagar ...  har inte mått så himla bra..
igår var jag på samtal med min läkare, fick resultaten från röntgen av bröstryggen, och det visade sig att jag inte var inbillningssjuk iallafall...
det trista var att felet jag har inte var så himla kul...
mellan 11-12:e kotan har min rygg en ålder på ca 70 bast... den håller på att förtvina med andra ord.. jag har fått en massa förslitningar helt enkelt, antagligen p.g.a en massa snedbelastningar...
känns väl inte så himla kul.. nu gåller det bara att få rätt sorts hjälp med träning och annat som behövs, om det blir nån operation får jag väl höra sedan antar jag..
men nu var det så att jag tycker att min ländrygg har blivit sämre på sistonde, så han kollade upp den oxå när jag ändå var där... och han klämde & hade sig, rätt vad det var så skrek jag rätt ut.. han träffade på ett ställe som gjorde att det svartnade för ögonen... så ont som det gjorde... har jag inte känt på länge..
han var lite skräckslagen av mitt skrik tror jag...  :)
han sa att det var precis i skarven mellan bäckenets slut & ländryggens början.. så nu skickar han iväg mig på ännu en röntgen, denna gången av ländryggen då...
känns som om det aldrig tar slut med eländet...
men jag är gla att det händer något ! absolut ! 
han sa äben att han skulle skicka förfrågan för mig till smärtklinikem i H-sand-- men att han inte kunde lova något, eftersom det är företagschefen där som bestämmer om man är berättigad att få komma dit... men man kan ju alltid hoppas.....

Ja, det var väl allt från igår... nu ska jag vänta på remissen för att komma på röntgen igen..
jag blev sjukskriven 3 veckor till.. har även haft en rehabiliteringsutredning med chefen min igår.. där hon insåg att jag inte klarar av att jobba för tillfället... nu hoppas jag att jag får ersättning från försäkringskassan bara... man har ju hört både det ena & det tredje om personer som inte får ersättning... vad jag ska göra annars har jag inte en aning om....

annars härhemma flyter allt på med barnen... träningar, kompisar, ja allt kör på i vanlig takt !  :)
tur det !
nu ids jag inte skriva mera--- många kramar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0