Spännande!

Hej på er vänner!

vilken spännande förmiddag jag har haft..  :)

jag ska nästa vecka få en omgång av spirituell healing!  förstår ni vad spännande..  !

nästa onsdag, en bekant skall utföra detta på mig.. har aldrig vart med om nåt liknande, men det känns bra iallafall! det känns inte läskigt , mest bara att det skall bli intressant...

jag har vart inne på några sidor som beskriver healing, och det verkar vara en behandlingsform som kanske de flesta skulle tycka är  bara flummigt.. men inte jag inte!  jag är öppen för de flesta saker.. och detta ska bli en intressant prövning för mig tycker jag !

skulle det fungera på mig- då är det ju bara bra!  om inte- då har jag ju gjort ett försök iallfall!

och att denna underbara människa skall göra detta på mig, i ett led av hennes utbildning, känns jättebra!

jag tänker inte tala om vem det är, för det vet jag inte om hon vill, men efter nästa  onsdag kanske jag skriver mera...  :)

senare idag skall bror & Milo komma på fika när jag har hämtat killarna på skolan, sedan ikväll har Anton handbollsträning, ikväll kommer han tycka det är x-tra skoj, eftersom hans tränare har tagit in en målvaktstränare som skall träna Anton & en till målet! tränarn sa att eftersom Anton är så himla bra i mål, så vill han sätta in en riktig målvaktsträning på en gång! ni kan ju tro att Anton blev stolt när han hörde det !

Nu ska jag hä iväg mig till skolan snart...

kram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad roligt med lite extra insats för de som står i mål. Anton är ju verkligen jätteduktig i mål, så det är ju bra att de kan uppmuntra med lite extra träning.

Ses ikväll antar jag.



Ha det bäst.

2010-01-21 @ 11:41:28
URL: http://familjenthomasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0