Härliga Söndag!

Gokväll på er!

Nu har jag & killarna nyss sett klart en kung-film!!

"Alice i Underlandet", den nya versionen av Tim Burton... så underbart perfekt gjord!! Vi satt som förtrollade hela filmen igenom!

Annars idag har det badats en hel del i poolen.. vi har cyklat..massor.. vi tog en "liten" tur till mina föräldrar på skedom.. 9km, enkel resa.. hemvägen cyklade Anton & Thomas, Hampus ville inte cykla hem så mamma & pappa skjutsade oss..

Väl hos mor & far hade pappa bakat go-pizza som vi fick till middag! sedan kom bror m. familj över en sväng oxå, så grabbarna hann med att busa en hel del!  :)

Grabbarna var fantastiskt duktiga på att cykla så pass långt måste jag få säga!!

Nu ska jag läsa lite..imorrn ska jag packa lite inför vår 2 dagars vistelse i S-vall hos Thomas mor.

vi ska gå på gatufesten lite med killarna hade vi tänkt oxå, sedan åker vi hem på torsdagkväll...för på fredag har jag möte med F-kassan & min chef... kan bli spännande... kanske kan bli en fight..  :)

skoja bara..

puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0