Midsommarafton & Ryggisavslut !

Hallåjsan Vänner!

Oj vilken vecka detta vart! Har inte haft någon tid alls att skriva ... men nu ska ni få ett låååångt inlägg!  :)

Denna vecka har jag varit sista veckan på ryggis... lite sentimentalt ändå att det redan är över.. det har varit fantastiska 4 veckor... dessa veckor har ändrat min livssyn,och har gjort mig till en klart mkt bättre människa ... att bara på 4 veckor ha fått så mkt hjälp.. både fysiskt & psykiskt.. helt fantastiskt.. jag tror att alla omkring mig kommer märka en lite gladare,bättre människa...

Många frågar mig" är du bra i ryggen nu då? " jag klandrar inte de som frågar mig det, men det vi fick lära oss där, det är att man blir inte "frisk" på 4 veckor.. det är nu, 6 månader framåt som vår rehabilitering börjar ! det är nu jag ska fixa detta här hemma...

jag har fortfarnde samma smärta.. men jag vet hur jag ska göra för att hantera den !

jag har fått ett suveränt träningsschema som jag ska följa! Men det som är mest fantastiskt, det är att på dessa 4 veckor har jag förbättrat mina konditionsvärden något så himla mycket! från att ha haft en arbetspuls på 144, har jag under dessa veckor lyckats sänka den till 122 ! enligt människorna på ryggis var detta superbra! känns så himla roligt !!

jag är nog en "lätt-tränad" person, så uttryckte de detta !  :)

Nu till veckan ska jag ha träff med både läkare, chef, & f-kassan, som det verkar nu så blir det arbetsprövning i 3 månader, 25 %... det känns mkt bra.

Nog om ryggis.

Igår hade vi ju midsommarafton!

vi var bjudna till min morbror i Österforse, och vilken härlig kväll vi fick där!  supertrevligt, men en enorm midsommarstång!  :)

Jag är så tacksam över att ha en sådan fin familj...

Annars igår på dan, så hade vi frisörshop härhemma... Vi klippte Hampus, sedan klippte jag även Thomas!  de blev så fina så !  <3

Idag tar vi det lugnt... blir en fisketur mot eftermiddagen... om regnet upphör..

Imorgon ska vi på min kusins konfirmation, sedan kanske vi hinner med en sväng upp till Junsele på Djurparkens dag... vi får se.

VAd har jag gjort mer? jo, kollat på den underbart superbra serien "Dexter" som jag fått låna av min bror... wow vilken skitbra serie! man blir helt beroende!!  :)

Nu önskar jag er en härlig helg med många fina upplevelser!

Kramar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0