Sista veckan !

Hallojsan vänner!
Nu så inleder jag sista veckan här på Rygginstitutet i S-vall!
jag måste få säga, att allt vi har lärt oss här under dessa veckor, har fastnat som ett smäck!
Jag tänker hela tiden på hur jag går,står,lyfter,... ja det mesta!
att jag har fått en superbra & fungerande träningsschema, det är helt fantastiskt !
Idag har jag cyklat 1,4 mil.. styrketränat i 1 1/2 timma.. haft vattengympa i 1 timma.. ikväll ska jag ut i spåret & gå 1 varv tror jag.. sedan får det faktiskt räcka för denna dagen..  :)

Nu ska vi , hela gänget här, strax ut & käka middag på Kvarterskrogen här bredvid.. sista veckan & allt.. så vi bestämde det.
Pratade med min chef idag oxå, så nästa  tisdag ska jag dit & kolla hur jag ska försöka komma tillbaks på rätt sätt.. här har de sagt att inte mer än 25 % den första tiden.. så om jag ska arbetspröva 25 & den första tiden, och vara fortsatt helt sjukskriven, eller om jag ska vara sjukskriven 75% & jobba 25%... det lutar nog åt det första alternativet skulle jag tro.. vi får väl se vad försäkringskassan har att säga oxå...


Nä nu ska jag käka!
ikväll är det macth oxå!
Spanien-Honduras... kan bli en spännande match det !
puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Superhjältarna-Eldhökarna 2-1, den var spännande den.

2010-06-21 @ 20:44:49
Postat av: dottern

hehe.. ja jag hörde att den vart mycket bra! önskar jag kunde fått se den oxå..

2010-06-22 @ 07:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0