Träna,träna,träna....

Så där ja!
Nu har jag avverkat dag 2, på v. 2 här på ryggis !
Allt känns så himla bra, förutom att jag har ont överrallt.. är trött... men man känner att saker & ting går åt rätt håll iallafall!!
lite pina & värk får man ju tåla,eller hur?  :)

Idag har jag fått mitt personliga styrketräningsschema, väldigt skojigt !
Både igår & idag har vi tränat som dårar här.. igår var det stavgång 4 km, vanlig prommis,cykling, & våtväst träning i bassängen... man är ganska mör på kvällarna.. men igårkväll så for jag iallfall ut till Birsta & lite andra ställen för att  inhandla presenter till både min bror & vår lilla Jessica som fylelr år på lördag !

Idag har jag tränat styrketräning,roddmaskinen,cyklat 8 km på träningscykeln,åsså har jag tagit en prommis här i trakterna... ska ut ikväll igen i spåret ett varv.. om jag orkar... jag känner mig helt utpumpad i kroppen just nu...
vi har haft en jättebra lektion om stress idag oxå.. samt avslappningsövningar... herreguud vad man lär sig bra grejer här ska ni veta ! jag önskar att alla som har ryggproblem fick möjlighet att komma hit en gång i sitt liv!

Hemma vid så har Anton stackarn spytt inatt.. lilla bubben... han lät väldigt trött & seg när jag pratatde med han idag... min lilla gubbe.. hoppas han kryar på sig snabbt ! han hade inte kräkts något mera iallafall... inte Hampus elelr Thomas har blivit sjuka heller... hoppas dom klarar sig..

Nu ska jag in på mitt lilla rum & ta det lugnt.. göra lite kort kanske.. om jag orkar..
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad skönt att allt är bra där nere, du kämpar på bra som är hemifrån alla dina grabbar. Men du kommer väl hem till helgen igen??



Just nu känns det som om jag också skulle behöva någon som hjälpte mej att komma igång med lite (eller ganska mycket) träning. Nån som tvingar ut en. Snacka om att vara helt odisiplinerad, finns inte ens någon ursäkt till att jag inte tar mej för det är bara motivationen som liksom gömmer sig bakom olika saker. Men jag antar att även min rygg förmodligen skulle må mycket bättre med lite träning igen :) Hmm måste försöka hitta på nått bra knep



Ha det gott, vi ses

Kram Kristina

2010-06-10 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0